Saturday, December 25, 2010

kisah ayah kuh. dan SAFETY HELMET nya.




today is 25.
its christmas. hehe
umm aku perlu naik motor dgan ayah kuh
untuk mgambil kreta di begkel.
nak d jdikan cerita kira blik t aku bwak kereta tu la.
ayah as usually naik motor.

yang kelakarnya ayah suh aku pkai safety helmet !
dari bilik aku dgar.
aku jerit-jerit.
cakap x maw !
malu ja ayah nyh !





[here the fullest story]


ayah aku yang pakai helmet tu.
naik moto pulak tu.
x menahan betul la.
aku kat belakang ketawa x henti-henti.
membebel, apa la ayah nyh malu ja.
hahaahkahakahakah
yang x menahannya ayah ciap bhenti kedai beli rokok dya agy !
adoyai.
ayah cakap nyoya tu relex ja.
memang la sebab dya tekejut.
mana ada orang naik moto pkai safety helmet.
huhuuuhuu

memang ayah terbaik la.
dya sanggup pakai sebb aku x maw pkai safety helmet tuh !
heheheheh.
sangat kelakar !
hahahahah.
aku x bole lupa tul la !
hiiihuuu
=]

No comments:

Post a Comment