Monday, March 14, 2011

the sweet sour life !!



banyak benda jadi kat aku !!
redha kan saja.
first phone wat hal.
second pendrive.
third lappy aku blank.
then printer.
ummm.

da lama da aku x update blog nyh.
semacam busy.
n terlalu banyak cerita.
dari pelajar.
guru.
kawan2 uma.
kawan2 laki.
diri aku sendiri.
lissa.
banyaknya. bayangkanla.
praktikal.
sumpah penat.
seksa.
stress.

aku lagi 2 minggu na abis.
tapi bila pikir sayang kat semua yang ada dan hampir kat bukit subang.
benda pertama aku tempuh kat sana adalah cmana la na print if bf lissa xda.
then i meet kamal.
yang nyh dr first aku jmpa lani.
aku x dapat na kenai dya betul3.
nta. 
x dapat imagine la.
kadang oke, kadang x brapa oke.
tp CARING kat aku.
dya bnyak tolong sampai segan kadang2.
tpi na mntax tolong sapa ?
dya n qawie ja la.
mana ada sapa g.

kadang2 dya beri aku satu feeling yang aku sendiri x dapat bayangkan.
tapi kadang2 aku x kenal dya.
mungkin aku kenal dya x lama kowt.
yup aku x sepatutnya feeling kat dya.
myb dya someone punya.
mana tau.
serius x paham.
umm.
i've try my best to knowing u.
but if u not my i let u go.
its oke to me.

aku da temok n hitam. 
jerawat da bnyak mcam tabur baja.
bila na abis ni suma.
x suka tgok diri kusut masai.
macam x siap.
x cukup tidoo.
makan x tentu.
tu da cukup pakage tuk aku temok.
hanya sebab aku STRESS.
hahaha.





No comments:

Post a Comment